Casius

  • Concept
  • Copy
  • Design
  • Web development
  • Support

“Wat ik vooral sterk vind is dat ze echt een eigen visie hebben op wat je samen maakt.”

Casius.nl is een klusbemiddelingssite en biedt klanten in Nederland en België al ruim 15 jaar de kortste weg naar de beste vakman voor welke klus dan ook. Door het controleren en nabellen van elke geplaatste klus en zorgvuldige screening van aangesloten klusbedrijven biedt Casius de hoogste kwaliteit in klusbemiddeling

Vraag

Casius heeft een reputatie hoog te houden. Het bedrijf onderscheidt zich door kwaliteit. De website is het belangrijkste visitekaartje van Casius. Het bedrijf wilde een redesign van de website, waarbij de vindbaarheid via zoekmachines hoge prioriteit had en de context centraal stond: wie een badkamer wil verbouwen, moet in contact kunnen komen met de juiste klusbedrijven en vergelijkbare klussen kunnen bekijken. Bovendien wilde Casius alle klusbedrijven een webcard aanbieden: een eigen plek op de website van Casius om zichzelf te profileren.

Oplossing

Eyefun ontwikkelde een redesign binnen de gestelde kaders. Zo moest de indeling van de bestaande website gehandhaafd blijven in verband met de vindbaarheid via zoekmachines. Bovendien moest tijdens de verbouwing de verkoop gewoon doorgaan en gaf Casius aan dat zij zelf het nieuwe design wilden inbouwen in hun systeem. Van de designs hebben we HTML demo’s gemaakt zodat het voor de bouwers precies duidelijk was hoe een en ander moest werken.

“We hebben vooraf meerdere bureaus vergeleken. Doorslaggevend voor de keuze was niet de prijs maar vooral de professionaliteit en de lol ze bij Eyefun uitstralen. Ik geloof er sterk in dat je de beste dingen maakt als je plezier hebt in wat je doet. En dat is in dit traject wel gebleken. Wat ik vooral sterk vind is dat ze echt een eigen visie hebben op wat je samen maakt. Klinkt tegenstrijdig maar ik bedoel te zeggen dat ze niet maar met elke nieuwe ingeving van onze kant meewaaiden en tegelijkertijd flexibel genoeg waren om snel zaken helemaal om te gooien als we daarmee meerwaarde voor de gebruiker konden realiseren.”
Ingmar Algera, directeur/eigenaar Casius.nl

Contact

Meer weten? Neem dan contact met ons op of kom een keer langs voor een kennismaking.
Neem contact op

Nieuwsbrief

Abonneer je op onze e-mail nieuwsbrief en we sturen je maximaal 1x per maand onze nieuwsbrief.
Abonneer je nu
Abonneer je op onze nieuwsbrief
We houden je graag op de hoogte van wat we doen. Laat je emailadres achter en we sturen je maximaal 1x per maand onze email nieuwsbrief met o.a. onze visie, werk, nieuws en updates.